#MAMYNATORADĘ. Poradniki dla rodziców
Zapraszamy rodziców i opiekunów naszych przedszkolaków do korzystania z poradników z cyklu #MAMYNATORADĘ! To nasza wirtualna poradnia pedagogiczna. Miejsce w internecie, gdzie każdy rodzic uzyska BEZPŁATNĄ, profesjonalną poradę, opracowaną przez pedagoga, psychologa dziecięcego i logopedę. Poradniki tworzą specjaliści z przedszkoli i szkół podstawowych, prowadzonych przez naszą fundację Ogólnopolski Operator Oświaty oraz z Familijnej Poradni Psychologiczno Pedagogicznej we Wrocławiu.
Platformę #MAMYNATORADĘ. Poradniki dla rodziców sukcesywnie rozbudowujemy, powiększamy i uzupełniamy. Jej funkcjonowanie możliwe jest dzięki dobrowolnym datkom, darowiznom i wsparciu Partnerów fundacji. Ty również możesz nas wesprzeć w opracowaniu nowych poradników dla rodziców.
Ewa Urbaniak
oligofrenopedagog, trener TUS, dyrektor przedszkoli
Jakie zabawki są najlepsze dla rozwoju dzieci?
Magdalena Paźniewska
oligofrenopedagog, specjalistka dziedziny dysleksji i dyskalkulii
Dziecko z dyskalkulią. Jak rozpoznać objawy i jak wspierać w rozwoju?
Aleksandra Szumna
psycholog
Jak radzić sobie z emocjami po powodzi?
Aleksandra Bielawa
pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Co robić, kiedy dziecko nie chce samo spać?
Edyta Borowicz-Czuchryta
pedagog, dyrektor szkoły i przedszkola
Moje dziecko przeklina. Co robić?
Karolina Lenart
psycholog
Dziecko gryzie palce i obgryza paznokcie. Jak mu pomóc?
Magdalena Tomczyk
pedagog specjalny
Dziecko ma problem z zapamiętywaniem. Co robić?
Beata Rączka
pedagog, dyrektor przedszkoli
Jak nauczyć dziecko koncentracji?
Olga Szymańska
pedagog, mediator, dyrektor przedszkoli
Neuroróżnorodność. Jak zrozumieć dziecko w spektrum?
Paulina Drzewicka
pedagog, trener TUS, wicedyrektor przedszkoli
Jak rozmawiać z dzieckiem o śmierci bliskich?
Katarzyna Matuszak
psycholog, dyrektor szkoły i przedszkola
Autoagresja i samookaleczanie. Jak reagować, jak pomóc dziecku?
Katarzyna Matuszak
psycholog, dyrektor szkoły i przedszkola
Jak rozwijać umiejętności społeczne dziecka?
Joanna Głąbińska
pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Jak wspierać rozwój dziecka przez muzykę?
Sara Bloch
psycholog dziecięcy, trenerka TUS
Czy oglądanie bajek jest szkodliwe?
Ewa Urbaniak
oligofrenopedagog, trener TUS, dyrektor przedszkoli
Dlaczego moje dziecko bije inne dzieci?
Paulina Drzewicka
pedagog, trener TUS, wicedyrektor przedszkoli
Jak przygotować dziecko do pójścia do szkoły?
Edyta Borowicz-Czuchryta
pedagog, dyrektor szkoły i przedszkola
Dziecko ma problem z zasypianiem. Co robić?
Magdalena Paźniewska
oligofrenopedagog, specjalistka dziedziny dysleksji i dyskalkulii
Objawy depresji u dziecka. Jak ich nie przegapić, jak pomóc?
Ewa Urbaniak
oligofrenopedagog, trener TUS, dyrektor przedszkoli
Prawidłowy rozwój motoryczny dziecka. Na co zwrócić uwagę?
Olga Szymańska
pedagog, mediator, dyrektor przedszkoli
Jak rozwiązywać konflikty między dziećmi i z dziećmi?
Katarzyna Piśla
logopeda
Moje dziecko nie mówi. Jak wspierać rozwój mowy?
profesor Andrzej Grzybowski
założyciel i prezes fundacji OOO
w latach 2001-2018
Krótkowzroczność u dziecka. Skąd się bierze i jak jej zapobiegać?
Magdalena Tomczyk
pedagog specjalny
Jak ustrzec dziecko przed molestowaniem?
Aleksandra Porębiak-Głos
psycholog
Jak rozmawiać z dzieckiem, żeby chciało słuchać?
Aleksandra Porębiak-Głos
psycholog
Jak radzić sobie z agresją dziecka w przedszkolu?
Paulina Drzewicka
pedagog, trener TUS, wicedyrektor przedszkoli
Jak rozmawiać z dzieckiem o seksualności?
Aleksandra Bielawa
pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Co robić, żeby rodzeństwo się nie kłóciło?
Aleksandra Porębiak-Głos
psycholog
Jak mądrze karać dziecko, nie budując autorytetu na strachu?
Sara Bloch
psycholog dziecięcy, trenerka TUS
Prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym. Na co zwrócić uwagę?
Beata Rączka
pedagog, dyrektor przedszkoli
Jak wspierać samodzielność dziecka w wieku przedszkolnym?
Marta Czajkowska
neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny i pedagogiczny
Prawidłowy rozwój mowy przedszkolaka. Na co zwrócić uwagę?
Ewa Urbaniak
oligofrenopedagog, trener TUS, dyrektor przedszkoli
Jak pomóc dziecku w adaptacji do przedszkola?
Magdalena Paźniewska
oligofrenopedagog, specjalistka dziedziny dysleksji i dyskalkulii
Jak rozpoznać objawy dysgrafii?
Magdalena Paźniewska
oligofrenopedagog, specjalistka dziedziny dysleksji i dyskalkulii
Jak rozpoznać objawy dysleksji?
Sara Bloch
psycholog dziecięcy, trenerka TUS
Obowiązki dziecka w domu. Jak ich nauczyć? Od kiedy je wprowadzać?
Beata Rączka
pedagog, dyrektor przedszkoli
Dziecko kłamie. Jak reagować, jak je oduczyć?
Marta Czajkowska
neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny i pedagogiczny
Co robić, kiedy dziecko spędza za dużo czasu przed telewizorem, komputerem i z telefonem?
Paulina Drzewicka
pedagog, trener TUS, wicedyrektor przedszkoli
Dziecko nie lubi się przytulać. Co robić?
Katarzyna Wyczółkowska
terapeutka pedagogiczna, trenerka TUS, terapeutka ręki
Jak reagować na złość i histerię dziecka?
Zobacz wszystkie poradniki